سوالات متداول

برای ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و سپس به قسمت پرداخت بروید. در این مرحله، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و روش پرداخت را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش، یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. با مراجعه به قسمت “پیگیری سفارش” در وب‌سایت و وارد کردن کد رهگیری، می‌توانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.

هزینه ارسال بر اساس وزن و مقصد سفارش محاسبه می‌شود و در زمان نهایی کردن خرید، در فاکتور نمایش داده می‌شود.

زمان ارسال سفارش بسته به مکان شما و روش ارسال انتخابی متفاوت است. معمولاً ارسال در تهران 2-3 روز کاری و ارسال به شهرهای دیگر بین 5 تا 7 روز کاری طول می‌کشد.

در صورت مغایرت محصول، لطفاً ظرف 48 ساعت با پشتیبانی تماس بگیرید و عکس محصول دریافتی را ارسال کنید تا مشکل شما در اسرع وقت بررسی و حل شود.

می‌توانید از طریق بخش تماس با ما در سایت، ایمیل یا شماره تلفن 0914123456799 با ما در ارتباط باشید. پشتیبانی ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  تا 20 پاسخگوی شما است.

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری(از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.